С всеки изминал ден в маркетинг сферата се появяват все повече и разнообразни методи за реклама. Именно чрез онлайн рекламирането имате възможност да показвате рекламите си на хора, които биха се интересували от продуктите и услугите, които предлагате, както и да проследявате дали тези хора кликват върху рекламите Ви. Онлайн рекламата Ви дава възможност да достигате до потенциални клиенти, без значение какви устройства използват те – настолни или преносими компютри, таблети или смартфони.
Всеки се е сблъсквал с Google Ads – лидерът сред рекламните канали. Google Ads рекламата е изключително ефективна и достъпна – нужно Ви е единствено правилно таргетиране, подходящ бюджет и интригуващ текст. В следващите редове ще разгледаме основните предимства на рекламирането с Google.
Един от основните плюсове на Google Ads е таргетирането – имате възможност да достигнете до хора с конкретни интереси, именно онези, които се интересуват от продуктите и услугите Ви, без ограничение от език, държава или националност. Предлагайки Вашия продукт или услуга на хора, които имат нужда от него, прави трафика от мрежата за търсене много качествен и съответно Ви гарантира отлична възвращаемост на инвестицията.
Детайлната статистика е следващото предимство на Google Ads. Този тип статистика липсва при повечето рекламни медии и прави Google Ads още по-добър избор. При използването на този вид реклама разполагате с базова статистика – кликове, импресии, CTR, цена на клик и разходи. Това, което отличава Google Ads, е фактът, че разполагате със софтуер, благодарение на който можете да измервате възвращаемостта на инвестицията си. Именно това е и един от най-важните фактори за рекламодателя. Когато потенциален или утвърден клиент кликне върху рекламата Ви, след което евентуално закупи Вашия продукт или Ви се обади за поръчка, Вие ще получите детайлно съответната информация.
Използвайки Google Ads, получавате и информация кои от рекламите Ви получават кликове, което от своя страна би Ви насочило къде да инвестирате. Чрез още по-подробен анализ получавате и информация кой клиент колко време отделя за проучване на продукта Ви преди да направи покупка.
Последно, но не по значение, предимство е контролът над рекламните Ви кампании. При евентуално възникване на технически проблем с Вашия сайт, с един клик можете да стопирате реклама, за да не тече тя, ако всъщност не предлагате продукта към момента.
Ако имате няколко профила в Google Ads, чрез специален инструмент можете да управлявате и преглеждате всичките си профили, като по този начин пестите време, което е изключително ценен ресурс.
Google Ads Ви дава възможност и да изтеглите цялата информация от своя профил, да правите промени офлайн, както и да копирате елементи от една рекламна кампания в друга.